27 października 2010

Centrum Stomatologiczne Gdańsk KryspinDent


Kryspin-Dent Kartuska

Kartuska 17
80-103 Gdańsk
Tel.: 58 739 62 77
Fax: 58 739 62 72


Wyświetl większą mapę

Kryspin-Dent Partyzantów

Partyzantów 9/1
80-254 Gdańsk
Tel.: 58 739 62 71
Fax: 58 739 62 72


Wyświetl większą mapę

Godziny otwarcia:
poniedziałek- piątek 8.00 - 20.00
sobota: 9.00 - 15.00

Stomatologia zachowawcza
Endodoncja - leczenie kanałowe Gdańsk
Stomatologia estetyczna Gdańsk
Stomatologia dziecięca Gdańsk
Protetyka Gdańsk
Periodontologia Gdańsk
Chirurgia stomatologiczna Gdańsk
Implanty Gdańsk
Ortodoncja
Badania i diagnostyka
Profilaktyka zębów i Higiena Jamy ustnej

Produkty - pasty, płukanki
Wybielanie zębów Gdańsk

5 komentarzy:

  1. Anonimowy00:28:00

    Jedno z bardziej fachowych miejsc na pomorzu. Na trzy zrobione implanty jakie mam, a robiłam wkażdy w innym miejscu,tam zrobiono mi najlepiej, robią wszystko ale poszłam tam ponieważ słyszałam że wstawiają implanty bardzo dobrze. Dobrze słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:19:00

    Chodzę do nich z całą rodziną, zabieram nawet dzieci, panie z kryspina wiedzą co zrobić żeby dzieci nie bały się dentysty. Są świetne. Pełen profesjonalizm. Ostatnio zrobili mi mostek, widać że jest starannie i solidnie wykonany. Nie mogło być innaczej, bo jakość zawsze stoi u nich na 1 miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:41:00

    Do kryspin-dentu chodę od 4 lat, wcześniej często zdarzało mi się że wypadła mi plomba, albo coś trzeba było poprawiać, w kryspin-dencie nie robią takiej fuszerki, przez te cztery lata nie musiałam niczego reklamować, panie solidnie wykonują swoją pracę. Wcześniej chodziłam do najtańszych dentystów jakich znalazłam, tylko że często musiałam płacić dwa razy za leczenie tego samego zęba, nie mówiąc już o niepotrzebnym bólu, stresie i straconym czasie. Teraz jak idę na wizytę to wiem że wszystko będzie zrobione jak trzeba, zawsze czysto i starannie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:52:00

    w zeszłym miesiącu miałem w kryspinie robione kanałowe i przyznaję że jestem miło zaskoczony jakością obsługi u nich w klinice (byłem u nich pierwszy raz). Na pewno jeszcze do nich wrócę bo warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:48:00

    Fajny gabinet dobra obsługa ząbki wyleczone wszystko jak należy polecam

    OdpowiedzUsuń

Administrator nie odpowiada za treść komentarzy. Zapraszam do komentowania i niemarudzenia.