1 czerwca 2010

Wybielanie zębów



Jaką polecacie pastę, która wybiela zęby, która skutecznie wybiela? Ale taka, żeby dobrze też chroniła zęby!
Ja używałam THERA-MED z Niemiec. Efekt średni, ale koszt też nie duży. Sama nie wiem, czy warto polecać, czy nie...
Mi osobiście nie pomogła żadna pasta wybielająca. Mam jakiś dziwny, szarawy kolor zębów i na to nic nie skutkuje - a na dentyste mnie nie stać  Poczekam aż ceny wybielania nieco spadną...
Ja polecam blend-a-med 3d white lux. U siebie samej ciężko dostrzec efekty, ale znajomi i rodzinka je zauważyli:) teraz używam Aquafresch white&shine, jednak nie będę mogła określić jej efektu wybielania, bo dziś wróciłam także do Białej Perły- żel z nakładkami. Jak zużyje Aquafresh to zakupię Signal white now- sporo osób zachwala.
Zaczynają teraz ostro reklamować Colgate MaxWhite - ale co to jest warte, to jeszcze nie wiem... a sam jestem ciekaw.
Ja nie polecam żadnej  próbowałam kilku łącznie z tymi reklamowanymi w tv i nie ma żadnego efektu  A na białą perłę jakoś nie mogę się zdecydować - żal mi ząbków - w końcu mam tylko jeden zestaw   Myślę o wybielaniu lampą...
Temat co prawda stary - ale też dorzucę swoje trzy gosze - ostatnio zaczęłam stosować specyfik o nazwie
BLANX BLANX CLASSIC
i jestem zębami zadowolona. Wybielić to to pewnie nie wybieli, ale jako "podtrzymanie" białych ząbków po wybielaniu - to całkiem nieźle... Chyba, że ktoś poleci jeszcze coś innego?
nie no przestać z paskami, jak wybielanie to tylko u specjalistów

takie paski wybielające pozbawiają osad i przebarwienia z zębów które spowodowane są np piciem kawy paleniem tytoniu , złą dietą ... rozjaśniają zęby z osadów , ale wybielanie zębów, prawdziwe wybielanie zębów odbywa w gabinecie u dentysty
kiepsko wybielają. zrób sobie wyciski nakładek i zakup
profesjonalne żele do wybielania. i polecam jeszcze przez tym zrobić kurację żelem na nadwrażliwość bo ból jest straszny. ale zęby masz idealnie białe przez pół roku
  bo można wybielać u dentysty na np 2 raty
żelami o bardzo wysokim stężeniu ,ale wtedy ból jest nie do zniesienia poza tym niszczy to bardziej zęby. ale można też pod kontrola dentysty wybielać zęby tymi samymi żelami
o niższym stężeniu przez np tydzień przez noc. Stomatologia Gdańsk, stomatologia Trójmiasto Wtedy nakłada się te nakładki na noc ,a w dzień się je zdejmuje. polecam tą stopniowa metodę bo daje taki sam efekt ,a nie przechodzi się takiej męki
mam śliczne, równiutkie, białe ząbki.
tyle tylko, że trzy lata chodziłam z aparatem na nich
  a ja mam śliczne ząbki teraz, miałam krzywa dwójkę, ale dentysta gdansk ja zabudował i teraz uśmiecham się pełną gęba
  Ja kiedy byłam dzieckiem to miałam taka przerwę miedzy jedynkami mała bo mała ale była, pamiętam ze nie lubiłam się uśmiechać, potem miałam aparacik chyba przez 3 miesiące, przerwa zniknęła a ja uwielbiam się uśmiechać! podobają mi się moje zęby gdańsk
na punkcie moich zębów, straszny...
Bo są równe, zdrowe
i bardzo mocne ale mają taki żółtawy naturalny koloryt. Są bardzo mocne, dentysta mi powtarza, że takie zęby to skarb (zresztą u mnie w rodzinie wszyscy tak mają, babcia ma 70 lat a ma swoje zęby gdańsk. Ale ja nie lubię się uśmiechać bo wydaje mi się że wszyscy zwracają uwagę na to że one nie są takie bialutkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Administrator nie odpowiada za treść komentarzy. Zapraszam do komentowania i niemarudzenia.